Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

dinsdag 26 juli 2011

Dinsdag 26 Juli

# Mijn werkplek voor vandaag. Een klein prikkelvrij hokje waar ik geconcentreerd aan het werk ben geweest. Fijn om weer op een 'normale' manier aan het werk te zijn. Oke mijn lichaam had eind van de dag wel een power nap nodig maar het was het waard.

# Als lunch pauze een wandeling in de bossen van Baarn met een collega. Mooie plek, bijzonder gesprek. Open, eerlijk zonder dubbele agenda. Waardevol contact!

# Woorden geven aan deze avond vind ik moeilijk. Hoe kan je gevoel woorden geven???
Om bij mezelf te blijven moest ik een gesprek aan gaan. Maar ik wist van te voren niet hoe dit gesprek zou gaan en dat leverde een angstig gevoel op. Maar angst is geen goede raadgever. Ben dus toch maar het gesprek aangegaan. Ja het was pittig gesprek maar de angst als raadgever verdween en de liefde als raadgever kwam er voor terug. Dankbaar voor deze avond!
Blij dat ik het ben aan gegaan en dat de liefde regeert! ♥
Ik ging huppelend naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten