Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

donderdag 14 juli 2011

Donderdag 14 Juli

# Vandaag weer bij de bedrijfsarts geweest. Dubbel gevoel er aan over gehouden. Het geeft rust en ruimte dat ik de komende 4 week niet meer dan 6 uur per dag kan en mag werken. Ik baal dat ik niet sneller herstel van mijn alvleesklier ontsteking. Geduld hebben vind ik lastig.



# Mijn ouders zitten deze regenachtige dagen met mijn neefje en nichtje in de bossen op de Utrechtse heuvelrug.
Mooi om te zien hoe zij zich vermaken en niks van de vele regen aantrekken.










# Ik mocht s' avonds weer naar mijn huisje nadat ik dit zandpad/zwembad had getrotseerd met mijn autootje. Vol gas hier door heen rijden is spannend en leuk tegelijkertijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten