Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

vrijdag 8 juli 2011

Vrijdag 8 Juli

# Na de actieve dag van gister, vandaag weer even balans zoeken. En dat is gelukt :-) De balans tussen werk, aandacht voor een ander, en tijd voor mezelf was goed vandaag.

# Genoten van de plots opkomende wind vanmiddag. Ik denk dat ik in 1 van mijn vorige levens zeeman was, die de wereld overzeilde en stormen overwon. De wind waait mijn gedachten weg en laat mij daarna fantaseren. Erg ontspannen.



# Mijn lichaam lijkt het weer goed te doen :-). De teleurstelling afgelopen woensdag was groot, heel groot. Heel wat tranen zijn er geweest. De confrontatie met mezelf was groot.
Maar nu 2 dagen laten, heb ik blijkbaar die dag nodig gehad om de laatste periode een plekje te kunnen geven. Te accepteren dat het was, zoals het was.
En ja, zoals zoveel mensen zeggen, ziek zijn is niet voor niks. Ook ik heb mezelf beter leren kennen, bewustere keuzes leren maken, balans kunnen vinden, mijn vertrouwen in mezelf is gegroeid.
Ik ben nog niet beter, een terug val zal nog kunnen komen of niet. Ik maak de keuze dat ik mijn leven voorzet zoals ik het al deed, iedere dag leven,beleven en accepteren wat de dag brengt. Niet wachten op als, misschien, of .... met onzekerheid schiet je niks op.

Het was een roerige periode, het verlies van Sjaak, vriendschappen die veranderen, nieuwe vriendschappen die ontstaan, kwetsbaar durven zijn naar mezelf en anderen, vertrouwen krijgen en geven.

Met vertrouwen kijk ik naar de dag van morgen, en de dag erna, en de dag daar weer na.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten