Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

woensdag 20 juli 2011

Woensdag 20 Juli

# Op mijn vrije dag heb ik het goed gehad. In en om het huis gebleven. 5 Km gewandeld, op nog geen 1.5 km van mijn huis zijn onderstaande plekjes.....

# Heb eindelijk de rust gevoelt om weer eens een boek te lezen, in onze tuin in het zonnetje :-)

# Het vertrouwen in mijn lichaam begint weer te groeien. Conditie, energie-level en eetpatroon stijgen de goede kant op. Het heeft o.a. geholpen dat ik mijn werkplanning nu duidelijk heb en niet zoveel privé afspraken in mij agenda heb staan. Leven bij de dag begint leuk te worden ipv noodzakelijk :-) Nu ruimte en energie om na te denken wat ik echt wil en hoe ik dat vorm wil gaan geven. Spannend, leuk en soms een beetje eng.

# Net de kleurtjes gepakt en tekenen maar. Nooit gedacht dat ik het zo leuk zo vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten