Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

zondag 24 juli 2011

Zondag 24 Juli

# Het regent, het regent, de pannetjes worden nat........ en ik vermaak me prima in mijn huis. 2.5 jaar geleden de keuze gemaakt om in de klopvaart, centraal wonen te gaan wonen. En wat ik toen niet had gedacht, maar wat ik nu wel weet, is dat dit een goede keuze is geweest :-). Vandaag is een wens ontstaan om ooit een eigen centraal wonen op te gaan zetten.

# Een buurman komt langs die een grote pan soep heeft gemaakt, of wij ook een kopje soep bij hem komen halen, hoe lief is dit!!!! En natuurlijk hebben ik genoten van zijn soep, die heerlijk was!

# Een nieuwe huisgenoot komt langs om een papier te ondertekenen, na 2 pizza's en meerdere biertjes en wijntjes vertrekt ze 4 uurtje later weer. Een dag waarin niks geplant was vult zich met mooie ontmoetingen, bijzondere gesprekken, en vele momenten met een BIG :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten