Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

maandag 30 januari 2012

Een dag als deze, zoals deze vandaag was.

  • Opstaan met een licht ochtendhumeur, gewoon even sacherijnig zijn omdat het mag.
  • Een nummer op de radio horen, en meezingen, gewoon omdat niemand mee luisterde.
  • Mezelf 'uitlachen' omdat ik een ochtend humeur had, gewoon omdat ik dat kan.
  • Aan het werk zijn, gewoon omdat ik daarmee op een leuke manier geld verdien.
  • Pasta met rode saus eten, gewoon omdat ik dat lekker vind. 
  • Met iemand die ik leuk vind, gewoon omdat dat zo is.
  • Me onzeker voelen, gewoon omdat dat blijkbaar bij het leven hoort. 
  • Dat niet leuk vinden, maar ja dat hoort ook gewoon bij het leven.
  • Een liefdevolle 'trap' onder mijn kont krijgen, gewoon omdat ik dat even verdiende. 
En hoe 'gewoon' was deze maandag?

Heel bijzonder!  :-)

1 opmerking: