Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

dinsdag 9 augustus 2011

Dinsdag 9 Aug

# Kwam vandaag op mijn werkplek en zag dit om het raam, een mooi liefdevol begin van deze dag! Daarna een wandeling met een 'oud' collega, maakte dat het een leuke werkdag was.


# Ken je dat, alles gaat goed, je voelt je goed en dan opeens is alles &^%$#(*&. Nou zo'n dag had ik vandaag. Verdrietig en boos op mijn alvleesklier en alle gevolgen daarvan,waar ik nog steeds last van heb, dat ik niet naar Aruba kon, dat ik mezelf even niet lief maar star vond en in oude patronen dook enz enz. Pfff wat een energie, die niet fijn voelde. Mezelf trakteren op onderstaande Aruba behang hielp een klein beetje. Een camping boeken voor komend weekend hielp ook een klein beetje, maar uit mijn comfort-zone stappen, was een beter idee. De boosheid, angst en verdriet onder woorden brengen was lastig, moeilijk maar achteraf zo fijn. Zo ook dit beschrijven in mijn blog vind ik moeilijk en kwetsbaar maar hoort dit ook niet bij het leven?
# En ook deze dag kan ik positief afsluiten. Door me kwetsbaar op te stellen, te praten ipv het alleen willen oplossen, niet weglopen maar het aan te gaan, niet de oude patronen de kans te geven maar mezelf te laten zien, niet keuzes uit angst maken maar keuzes uit liefde te maken. Dit alles maakt dat ik trots ben op mezelf.

I DID IT MY WAY!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten