Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

donderdag 11 augustus 2011

Donderdag 11 Aug



 # Ja het is mijn oor! Vandaag weer een bezoek aan mijn alternatieve arts, goed nieuws, vele organen zijn weer normaal aan het doen. Maar o.a. mijn nieren en lever zijn nog van slag, vandaar dat mijn energie level nog steeds van slag is. Dan maar piercings in mijn oor :-)


# Deze vrolijke, op Zonne energie bewegende tulp fleurt mijn auto op. Ook als de regen met bakken uit de hemel valt ;-)
 

 #Vanavond in bad, het nieuwe blad Hoda gelezen. Een blad voor de Marokkaanse-Nederlandse vrouw. Ik lees weinig tijdschriften maar dit blad vond ik erg leuk. Leuk om achter gronden te lezen, even een Marokkaans sfeertje, leuke tips. http://ditishoda.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten