Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

zaterdag 27 augustus 2011

Wo, Do, Vr & zaterdag 27 Aug

En toen, heb ik zo maar 4 dagen niet geschreven, eigenlijk niet zomaar. 4 dagen bijna geen twitter, FB en mail. In plaats daarvoor meer tijd alleen, voor mijn werk en andere dingen. Vooral de tijd alleen deed me goed. Staren naar het plafon, alleen met mijn gedachten. Maak ik de keuzes die ik echt wil? Hoe is het nu 'echt' met me?

#Afgelopen woensdag ben ik begonnen met schilderen. Samen met iemand anders mijn eigen schilderij maken. Brrr wat was/is dat eng, maar zo gaaf.
Ik heb vaak gehoord:"Anke creatief met kwast ben je niet en wordt je niet", pech voor hun want mijn eerste start van mijn eigen kunstwerk is een feit!
Het eind resultaat zal ik laten zien als het af is, dit is het begin.....
# Donderdag moe thuis gekomen, na een lange, pittige en heftige werkdag.  Ik hoor piano muziek in de woonkamer. 1 van mijn buurmannen speelt vol overgave zijn eigen gemaakte nummer. Ik ben ontroerd en voel alle spanning van die dag van me afglijden.
# Vrijdagavond, onze jaarlijkse traditie, lekker eten, open en eerlijke gesprekken, met 1 van mijn beste vrienden. Vrienden zijn belangrijk, dat wist ik al veel langer maar deze avond besef ik dat extra. 
# Vandaag overdag mezelf opgesloten in huis. Even geen contact met andere maar een tv serie kijken en daar totaal in opgaan. Heerlijk om mijn eigen gedachten even stil te zetten. Ontspannen ging ik daarna na een feestje. 16x een smile gekregen over de brownies die ik mee genomen had :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten