Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

vrijdag 16 september 2011

Mijn droom :-)


Ik kreeg van Marieke van Dam de volgende speelregel. Ha die Anke, Visualiseer je droom in een stoepkrijttekening op een openbaren plek, waar iedereen het kan zien :-) #speelregel
Hij lag een tijdje op mijn tafel en vanochtend was 'het' moment. Met kleine slaapoogjes, niet gedoucht, snel wat kleren aan gedaan en hup naar buiten voor mijn speelregel.
Wat ga ik maken? Wat zullen 'andere' hier van vinden? Niet denken, maar gewoon gaan doen! Dit is mijn resultaat, een stoepkrijttekening van mijn droom....


De basis ben ik, zoveel het kan zonder maskers,plaatjes, muurtjes en zonder spoken, maar IK in de puurste vorm. Om met mijn hart geopend mijn leven, onze wereld in te stappen.




Ik wil liefde delen met mensen die ik mag inspireren, die mij willen inspireren in welke vorm van ook. Ik wil niet alleen mijn leven leven, maar juist delen, dan vermenigvuldigd de liefde vanzelf.



Ik heb lang mijn leven alleen geleefd, die tijd is voorbij, ik wil delen met een lach & plezier! Waarin een traan ook welkom is.


In het hier en nu, plannen maken voor de toekomst kunnen mooi zijn maar zie je dan nog wel de 'simpele' juist belangrijke dagelijkse momenten die gebeuren, die je toekomst pad kunnen en mogen veranderen?

Dit alles wil ik doen in de zuiverste vorm, 'echt zijn'. Zonder dubbele agenda, maar gewoon om dat het zo voelt.
Waar mij dit heen brengt? Ik weet het niet en ik hoef het ook niet te weten. Ik wil met mensen delen en verbinden, met liefde en plezier in het nu op een simpele manier in zijn puurste vorm.

Ik wil je uitnodigen om met mij te delen.Mijn armen en hart zijn geopend.......

Perfectie bestaan naar mijn idee niet, ik denk dat het een koker visie is waarbij je niet alles kan zien. Een voorbeeld hier van kan zijn de foto's die niet 'juist' zijn geplaatst. Misschien zie jij nu wel iets anders nu ze gekanteld zijn. 
En het scheelt mij tijd om ze niet te kantelen. Tijd en aandacht om aan iets anders te besteden ;-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten