Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

woensdag 14 september 2011

NNF11

Afgelopen weekend was ik 1 van de mensen die erbij mocht zijn, NNF 2011. Mijn 1e keer op dit bijzondere feest, en een feest was het :-).


Bij aankomst, de verlichte tenten en het kampvuur waren een warm welkom. En dat welkomst gevoel bleef. Het gevoel dat ik er bij mocht zijn, in wie ik echt ben.  
Een “meeting of minds”, een kruisbestuiving tussen de verschillende netwerken en mensen, met eigen disciplines, interesses en talenten. En dat was het! 

Jezelf kunnen zijn, jezelf laten zien, jezelf ontmoeten en ontdekken en geïnspireerd worden door andere, die zich zelf ook lieten zien en andere mensen mogen inspireren.
Een feest van geven en ontvangen door middel van workshops, gesprekken bij het kampvuur, ontmoetingen in de hot-tube, de transparantekerk.nl,  in stilte naast elkaar luisterend naar de mooie muziek, kijkend naar het onweer wat over het bos trok en nog vele, vele, andere mooie momenten.
Geen competitie of grote ego's die de sfeer bepaalde maar oprechte mensen die iets te vertellen hebben of luisteren naar elkaar. Wouw wat veel kennis, inspiratie, bijzondere momenten met veel toffe mensen midden in het bos van Drenthe.


Ik vind het moeilijk om woorden te geven aan deze dagen en wat ik heb beleeft en ervaren, ik ben dankbaar dat Mike mij heeft uitgenodigd om mee te gaan.  En dank je wel voor alle mensen die dit hebben georganiseerd.
Het is een feest dat deze plek met deze mensen bestaat.

Nu ik weer thuis ben besef ik dat ik een stap dichter bij mijn droom ben gekomen. Ik mag keuzes maken, ik mag er zijn. Dank je wel!!!!


Er waren vele andere die mooie woorden schreven, foto's maakte en filmpjes.
Nieuwsgierig? Klik op onderstaande links. 

Film van Joph Pieters
Film van David Bakker
Blogs & foto's en andere films

Geen opmerkingen:

Een reactie posten