Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

woensdag 26 oktober 2011

Iets

Tijdens het opruimen van mijn huisje kwam ik het volgende gedicht tegen, gekregen van mijn moeder. 
Gekregen in een tijd dat ik behoorlijk vast zat met mezelf. Ipv de puberteit tijdens de tiener jaren deed ik hem een paar jaar later. Heftig was het voor mij, maar zeker ook voor mijn ouders, want er kwam een moment dat ik even niet anders kon dan het contact met mijn ouders tijdelijk te verbreken. 

Inmiddels is het contact met mijn ouders hersteld :-) en ben ik blij dat ze mij die ruimte toen hebben kunnen geven, ook al deed het hun pijn. 


 Iets

toen ik niets had
wou ik alles
toen ik alles had
had ik niets
toen ik wist dat
alles niets was
pas toen
had ik eindelijk 
iets

Ruud Knier



Dank je wel Pap & Mam!

Tof was de reactie die ik kreeg van mijn ouders na aanleiding van deze blog:
Herkende direct het kaartje en het moment toen ik het verstuurde.
Ja er is veel gebeurd en gelukkig kunnen we er nu zo open over mailen.

Liefs en een Knuffel van ons beiden, Mam Pap.

2 opmerkingen:

  1. Dat is zeker voor beide heftig geweest,maar het is gelukkig goed gekomen met jou,wees zuinig op ze en op jezelf Gerda xx
    (Ik hoop dat het plaatsen is gelukt)

    BeantwoordenVerwijderen