Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

maandag 6 februari 2012

Zichtbaar genieten.

Mijn moeder is net 65 geworden. Alleen dat al, is al bijzonder genoeg. Samen met mijn vader, zijn ze in relatieve gezondheid al bijna 43 jaar getrouwd, ook heel bijzonder.
Mijn moeder houdt er niet zo van, om in de belangstelling te staan, haar verjaardag vieren doet ze liever niet, maar dit weekend heeft ze het gevierd en hoe....Met bijna 80 gasten in het Hunehuis op de Havelter hei.

Hunehuis

Uitzicht vanuit het Hunehuis


De sneeuw, de zon, vrienden en familie, een spel en lekker eten waren de ingrediƫnten voor een geslaagd weekend.

Ik heb genoten, genoten van het feit dat mijn moeder, zichtbaar kon genieten van dit feest. Kon genieten van de aandacht die ze verdient mocht ontvangen.
Het feit dat mijn moeder zo zichtbaar kon genieten was een groot cadeau voor mij, dank je wel Mam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten