Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

woensdag 14 maart 2012

Dag 1 budgetteren

Dag 1 van 4 weken budgetteren zit er op.

Boodschappen was vandaag geen probleem. Nog genoeg in huis. Als ik pasta maak, maak ik altijd een extra grote pan saus, die ik daarna per portie in vries. Dus vanavond pasta rode saus wat 1 van mijn favoriete maaltijden is :-)



Ook heb ik een week overzicht gemaakt, wat eet ik welke dag. Zowel ontbijt, lunch als diner ingepland. Met de bijpassende boodschappen lijst voor een week. En dat voelt heel raar en vreemd. Ik bepaalde vaak pas in de winkel wat ik die dag wou eten. En nu weet ik al dat ik volgende week dinsdag boontjes met een gehakt bal eet.

Ik ben blij met mijn diepvries. Het worden veel maaltijden die ik ook kan invriezen. Ik wil namelijk niet 2 dagen achter elkaar het zelfde eten. Rare tik van me ;-)
Hartige taart en lasgne staan dan ook op het menu. Nu nog opzoek naar budget recepten.

Ik ga recepten verzamelen die op mijn blog gaan komen. Dus als je een lekker recept weet hoor ik dat graag......

1 opmerking:

  1. Ik doe altijd boodschappen nadat ik Kim naar d'r werk heb gebracht. Meestal sta ik dan om 0830 in de Apple en staan de boodschappen om uiterlijk 0855 achterin de auto. Met een lijstje is de enige manier om m'n dieet en het budget in de gaten te houden. En je zul wel merken hoeveel tijd je opeens overhoudt als je voor meerdere dagen boodschappen doet. Heel veel succes en zal wel eens even kijken naar recepten, heb denk ik nog wel wat liggen.

    BeantwoordenVerwijderen