Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

maandag 27 juni 2011

Ik zoek stilte.....maar waar is deze plek???



Heb jij misschien of weet jij iemand die een plekje heeft waar ik ongeveer 6x per jaar een (lang) weekend alleen kan verblijven?
Tot een jaar geleden ging ik 6x per jaar naar het stiltehuis in Nijmegen . http://www.stiltehuis-nijmegen.nl/ Deze plek is voor mensen tot 35 jaar en die leeftijd ben ik inmiddels gepasseerd :-)

Hier ben ik altijd met veel plezier naar toe gegaan en vond daar rust en stilte. Zo'n plek mis ik nu. Ik zou dit graag weer willen oppakken. Ik heb alleen 'De plek' nog niet gevonden. Een klooster waar ik ook wel eens heen ga, is toch niet wat ik zoek.

Wat ik wel zoek is een ruimte, (tuin) huisje, caravan, schuur, kasteel, enz, waar ik ongeveer 6x per jaar (om de 2 mnd) alleen heen kan. Stilte, rust en weinig prikkels is een pre. Luxe heb ik niet nodig. Natuurlijk kan ik een huisje op de wadden huren maar dat is te duur voor 6x p.j. Kosten vind ik niet erg maar met mijn loon in de zorg zijn er wel grenzen.

Weet jij zo'n plek of via iemand anders, dan hoor ik het graag van je?

1 opmerking:

  1. Waar ik zelf veel fijne weekenden alleen doorbracht:
    http://www.kampeerbosje.nl/

    De trekkershuisjes (inclusief houtkachel en eigen tuintje met uitzicht over de weilanden) zijn heerlijk, en ook de pipo-wagen is erg leuk. Zeker 's winters een heerlijke rustige plek, de drukke zomermaanden meed ik, maar tot juni en vanaf sept is het er heerlijk stil.

    In je eentje kreeg je korting op een overnachting. Hoeveel weet ik niet meer.

    Andere opties: Klooster in Megen, of het klooster in Nijmegen.

    En Samaya (www.samaya.nl) had vroeger de mogelijkheid om ook een paar dagen te komen (Prachtplek!), de prijs kon je dan drukken door een aantal uren in de tuin te werken.

    Succes met zoeken!

    Groet,
    Ronja

    BeantwoordenVerwijderen