Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

zondag 26 juni 2011

Zondag 26 Juni

# Een droom is vandaag weer wakker gemaakt. Ik wil zeilen!!! Maar dan zelf als kapitein.
9 Jaar geleden is deze droom geboren op Sardiniƫ. Toen al super genoten van het water, de wind, de stilte. Vandaag op de Loosdrechtse plassen met Buurman Mike genoten van een dag relaxen op het water.

# Een meditatie moment achter op het bootje, het water klotst tegen de boot aan, de zon schijnt op mijn huid, een zacht briesje en de vogels maken het compleet. Mijn gedachten worden stil....een moment van stilte... om even stil van te worden.

# Opeens is daar een moment,een gedacht en een gevoel, intens en bijzonder. Het is bijna teveel, eng, maar zo mooi, WOUW!!!
Dank je wel kosmos dat je dit met mij wilde delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten