Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

zaterdag 25 juni 2011

Zaterdag 25 Juni


#Bovenstaande foto spreekt voor zich, toch!? Iedere keer als ik naar de WC ga zie en lees ik deze tekst. Liefde geven op welke manier dan ook, is mooi!







#Vandaag Liefde aan mezelf gegeven. Eerst uitgeslapen, daarna naar de kapper, en vervolgens geshopt. Door mijn ziek zijn ben ik afgevallen dus tijd voor nieuwe kleren. Ieder nadeel heeft zijn voordeel :-)







# De rest van de dag thuis geweest. Kwam moe thuis, maar na mijn dagelijkse 2 uur 'verplicht' bank hangen kwam er weer energie terug. Zelf soep gemaakt, klein beetje huishouden maar vooral genoten van de ontspannenheid in mijn lijf en hoofd. Het dalletje waar ik begin deze week in ben gegooid, voelt weer verleden tijd. Ik begin weer omhoog te huppelen. :-) :-) :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten