Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

maandag 11 juli 2011

Maandag 11 Juli



# Oke, doordat ik 3 mooie momenten van de dag beschrijf lijkt het misschien dat ik een perfect leven heb waarbij alles goed en mooi gaat. Ik kan je vertellen dat is niet zo. De Grrrr momenten wil ik zo snel mogelijk weer vergeten, en de mooie momenten bewaren. Ja er waren vandaag meer dan 3 Grrrr momenten, maar ook vandaag gebeuren mooie dingen o.a. de blog hieronder.

# Mijn grens vandaag weer bereikt en het mooie daarvan is dat je weer makkelijker keuzes kan maken en daardoor weer verder kan :-)

# Vandaag de kwast gepakt en onderstaande tekst op mijn slaapkamer muur gekladderd, iets wat ik vroeger als kind niet mocht, heb ik nu gewoon lekker gedaan! :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten