Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

zaterdag 20 augustus 2011

Zaterdag 20 Aug

# Joepie, ik heb mijn snelheid met mijn rondje wandelen (5km) verbeterd. Mijn snelste km heb ik vandaag in 9.18 min gedaan  :-) Het wordt nog wel wat mijn conditie.

# s' Nachts door Utrecht fietsen blijf ik leuk vinden. De rust die de stad dan uitstraalt is tof. Ik heb een grote omweg naar huis genomen.

# "Angst is maar voor even, spijt is voor altijd"  Klik voor het nummer op  Daniel Lohues 
Vandaag geen spijt gekregen van een uitdaging die ik ben aangegaan. Weglopen zou makkelijker geweest zijn, maar het zou niks oplossen en ook niet wat ik 'echt' zou willen. Een oud patroon doorbreken is lastig en pijnlijk soms, maar ik heb besloten om deze uitdaging aan te gaan, en oude patronen om te zetten in liefde. Het fijne van mijn blog is dat het me nu dwingt om terug te kijken op vandaag. En ja, de angst was er, maar ik ben het aangegaan, dus spijt zal ik niet krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten