Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

donderdag 26 januari 2012

Aangaan....

Ja ik ben er uit, mijn woord voor 2012 is ....

 AANGAAN!!!
 Wat aangaan? 

Aangaan van nieuwe dingen die ik eigenlijk 'te' spannend vind.
Aangaan van bestaande zaken waarmee ik niet wil stoppen, maar mezelf wil blijven ontwikkelen.
Aangaan van saaie dingen die 'gewoon' moeten gebeuren.
Aangaan van contact met mezelf en met andere.
Aangaan van geven en ontvangen.
Aangaan van twijfels. 'Bij twijfel niet doen', wordt vaak gezegd, dit jaar wil ik het wel doen en zien wat er gebeurt. 
Aangaan van angst, dromen, wensen, emoties, uit mijn comfort zone stappen, stil staan, spelen, zijn, bergen, ......
Aangaan van wat de dag brengt en zien wat er op die dag gebeurd. 

En wat is jouw woord voor 2012?
 

3 opmerkingen: