Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

maandag 9 januari 2012

Op tafel staan....

Jarig zijn als kind, is voor mij altijd geweest;
Slingers, zingen, aardbeientaart of marsepeinen-taart en poffertje eten.
Toen ik 10 werd kreeg ik de mooiste, grootste knuffelbeer, oh wat was ik daar gelukkig mee! 

En toen ik 12 werd, was ik 'SUPER' gelukkig, nooit meer aardappels eten!  
(regel van mijn ouders, tot je 12e alles eten wat de pot schaft :-(

Ik ben 29 dec jarig, best een onhandige dag daarom vier ik het vaker niet dan wel.
Maar deze verjaardag heb ik 3x mogen vieren, en dat was leuk!

1. bij mijn ouders op de hei in Drenthe.
2. Met lieve vrienden in Belgiƫ, en ja ik heb om 00:00 uur op de tafel gestaan, wat is dat leuk, waarom doen we dat niet vaker? Waarom doet 'men' dat niet gewoon altijd als je jarig bent, of gewoon op een andere dag? Het maakte mijn verjaardag extra leuk. Als ik 80 mag worden hoop ik dat ik dan weer op tafel klim.


 3. Vanavond hebben mijn huisgenoten voor mij gezongen, gedanst en heerlijk gekookt, althans pannenkoeken gebakken ;-) De tafel was super mooi aangekleed, de pannenkoek extra lekker gebakken, het toetje met aandacht en liefde gemaakt. En ik...hoefde alleen maar te ontvangen, en te genieten, en niet te afwassen :-) Eigenlijk is jarig zijn best leuk.




29 dec 2012 sta ik weer op tafel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten