Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

zaterdag 31 maart 2012

Ik ben rijk

4 weken wat is dat nou, niks toch, helaas vandaag ervaar ik dat niet zo. 4 weken budgetteren, vindt ik erg laaaangggg...
Ik zou graag naar het tuincentrum willen om nieuwe plantje te kopen voor mijn balkon.
Ik zou graag naar de sauna willen en heerlijk eten.
Ik zou graag naar de supermarkt willen en kopen waar ik zin in heb.
Ik zou graag narcissen op tafel willen hebben staan.
Ik zou graag naar een mooie theater voorstelling willen.
Ik zou graag....

En ik doe het niet maar baal wel een beetje. Zo'n budget maand is toch beperkend in wat ik wil.
Best een confronterende dag.

Tjemig wat ben ik aan het zeuren, ben toch iets materialistischer dan ik dacht :-(
Fijn om dit op te schrijven en om mij zelf een trap onder mijn kont te geven want ik heb geen recht om te klagen en te zeuren want...

Ik ga vanavond eten bij een vriendin met mijn budget toetje als afsluiting.
Ik heb deze week 1 narcis gekregen van een lief mens.
Ik heb een fijne douch waar ik ook een 'tut' avond kan hebben ipv de sauna.
Ik heb voor morgen al een heerlijk budget recept uitgezocht die ik mag delen met Mike. 
Ik ga een leuke speelregels uit zoeken en mijn eigen creativiteit laten stromen ipv naar het theater. 

Eigenlijk ben ik best rijk.
 :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

2 opmerkingen:

  1. Wow, jouw blog brengt mij ook weer terug op aarde!! #respect!!! Dank dat ik van jou mag leren!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief!
    En zo leer ik weer veel van jou lieve Wiets. Delen verbind :-)

    BeantwoordenVerwijderen