Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

woensdag 28 maart 2012

Week 2 afgesloten

Week 2 is afgesloten.
Conclusie, 35 euro is genoeg om te eten maar niet genoeg voor de andere dingen die ook bij leven hoort. Cadeautje, lampjes vervangen, doucheschuim enz.
Heb me dan dan ook niet aan het budget kunnen en willen houden. Aan de ene kant jammer, maar wat ik extra heb uitgegeven heb ik wel bewust gedaan. Dus nog steeds geen bio appelsap of bietensap gekocht die ik toch wel erg begin te missen ;-)

De 'schade' deze week was dan ook 55,54 maar des al niet te min toch 85 euro bespaart :-)



Op de prive km van mijn auto heb ik flink bespaart. Vaker op de fiets, familie bezoekjes gekoppeld enz. Ook gelijk maar berekenend hoe 'zuinig' mijn auto rijd, dit viel mij tegen 1:14, ik had gehoopt op 1:16.

Surfend op het net kwam ik de volgende 250 bespaar tips tegen. Er staan leuk en nuttige tips tussen. wat ik zelf doe, is een vast bedrag per week en bij alles wat ik uitgeef bonnetjes vragen. Zo krijg ik overzicht in wat ik uitgeef.
Wat ik al wist is dat de AH een duurde winkel is, wat ik nu ook weet is dat ze ook echt duurder zijn vergeleken met de Jumbo of Hoogvliet. Terwijl ze dezelfde artikelen verkopen.
Bij de Lidl en Aldi kom ik niet meer, vergeleken met de Jumbo scheelt het niet veel en daar winkel ik een stuk prettiger.

Al met al een goede week, op naar week 3....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten