Hallo, Mijn blog is verhuist!

In 6 seconds word je automatisch doorgestuurd naar
ankeloves.nl
.

zaterdag 24 maart 2012

Heb ik dat goed gezien?

Heb ik dat net goed gezien? 2 verschillende mensen die in mijn winkelwagentje keken, vervolgens mij observeerde en toen weer in mijn wagentje?
Wat is er met mij aan de hand? Zit mijn zomerjurkje niet goed? Heb ik iets vreemds? .....

Ik bekijk mezelf, zie mezelf als iemand die geniet van deze zomerdag, mijn haar zit zomers, mijn zomerjurkje zit goed, mijn pumps lopen lekker, ik heb geen grote zorgen,  ik glimlach :-)
Dan maar de inhoud van mijn winkelwagentje bekijken....
Is het zo opvallend dat ik vooral budget artikelen, voornamelijk van het euro huismerk van de Jumbo heb gekocht??? oordeel zelf....


Ik moet hier om glimlachen, want ja mijn winkelwagentje is opvallend gekleurd. Mijn budgetleven is zichtbaar en ik schaam me er niet voor.

Maar als je nu echt niet meer geld hebt te besteden dan 35 euro per week. Het misschien ook zichtbaar is aan je kleren. Je al in geen tijden  meer naar de kapper bent geweest omdat dat gewoon weg te duur is. Je geen extra dingen kan veroorloven? Je je zorgen maakt over hoe je nu weer de dag moet doorkomen? Je niet op het terras kan zitten met je vrienden omdat je dat echt niet kan betalen? 

Hoe voelt het dan om zo aangekeken te worden in de supermarkt???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten